میشکنم نرو
ساخت تندیس راه هشتم
ساخت تندیس راه هشتم
با من باش                                               با تو هستم

 

نیشخندی زدی و رفتی در تاریک ترین شب...

 

 که حتی قاصدک نشانی از تو نداد...

 

شکستم...و هیچ کس به حرمت شکستنم نگریست...

 

تو فهمیدی؟

 

نه باز هم این من بودم که تنها ماندم...

 

این من بودم که شکستم...

 

و این من بودم که فراموش شدم...

 

درد تازه ای نیست...

ارزو ها همه سوختند و من هم ...

 تو بمان همانگونه که ان شب نگاه محتاجم را نشناختی...

 

و من می مانم و یاد تو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط راه هشتم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 455
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 455
بازدید ماه : 489
بازدید کل : 1478
تعداد مطالب : 496
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1